marți, 25 octombrie 2011

Regele Mihai in Parlament, sau cand istoria intalneste viitorul

poate ca spun cuvinte mari, dar astazi am simtit ce inseamna sa fii roman, la momentul in care Regele Mihai s-a adresat Parlamentului. Un discurs greu de auzit, intru-cat Majestatea sa are 90 de ani si varsta isi spune cuvantul, dar un discurs care a fost aplaudat la scena deschisa minute in sir, pentru simbolul sau si prin semnificatia non verbala a Regelui. Un om trecut prin viata si prin istorie, modest, cu o privire profunda si intensa si cu un anume statut pe care l-am vazut la putini oameni. in ciuda emotiei momentului, a revederii cu tara in plenul Parlamentului, prezenta Regelui a fost una demna, iar discursul pe care l-am citit ulterior prezinta intr-o maniera succinta foarte mult adevar.

puterea, prin Basescu si Boc nu a reusit sa se "coboare" la inaltimea momentului. a fost un moment al reconcilierii, al intalnirii istoriei cu viitorul, poate al unui nou inceput. absenta puterii spune totul despre cei care conduc astazi, imprastiati in toate zarile, cat mai departe de pilonul unu al democratiei, parlamentul. Basescu a plecat la Bruxelles, Boc la Carei si Roberta la Tibilisi. E greu de comentat, asa ca accept decizia lor. 

revin la momentul discursului, in primele momente lumea asculta, au inceput apoi, timid, sa se faca fotografii,fiecare cu ce putea. telefon mobil, camera foto, asa ca, mi-am facut si eu curaj, mi-am scos tableta si am facut si eu cateva fotografii, una dintre ele, cea mai relevanta, prin absenta guvernului Romaniei, o puteti vedea si voi.

Un comentariu:

Dr Aliu Shadira spunea...

$$$ GENUINE LOAN WITH LOW INTEREST RATE APPLY $$$
Do you need finance to start up your own business or expand your business, Do you need funds to pay off your debt? We give out loan to interested individuals and company's who are seeking loan with good faith. Are you seriously in need of an urgent loan contact us.

Email: shadiraaliuloancompany1@gmail.com