miercuri, 19 mai 2010

Funeriu si Hoara, doi exponenti ai scolii romanesti

Astazi, dupa finalizarea in Camera Deputatilor a legii educatiei, marca Funeriu, am explicat votul (evident impotriva) apreciind efortul inutil al opozitiei in fata masinariei de vot PDL UDMR UNPR.
I-am spus domnului ministru al educatiei, Funeriu, ca nu stiu daca el si Hoara au copii sau nu si daca au cumva sau vor avea am speranta ca nu vor invata dupa aberanta lege a educatiei, pe care Funeriu a definit-o ca un pas mare pentru viitorul Romaniei.
Concluzia interventiei mele a avut si o latura pozitiva, mi-am exprimat satisfactia ca, deocamdata, desenul si aptitudinile practice se predau totusi in limba romana.

4 comentarii:

anonim spunea...

Insistati pe alegeri anticipate ca nu se mai poate asa . Imi e scarba de oameni care aud ca au votat cu pdl la alegeri. In timp de criza la falticeni se face sediu nou al judecatoriei , se cheltuiesc bani inutil pe investitii inutile dar voi sa aiba bani oamenilor din salarii.

Anonim spunea...

Bravo Catalin! Cat mai multe interventii de genul acesta....!

anonim spunea...

Ne vand tara cei de la pdl. Am fost ceva timp prin ardeal , am ajuns la un magazin pt niste cumparaturi si imi spune Nentudom romano. Bine inteles dupa o injuratura de maica-sa si-a amintit si limba romana.

Anonim spunea...

campion la absenteiism ?