marți, 10 noiembrie 2009

Timisoara, dupa 20 de ani

Azi am fost la Timisoara cu Mircea Geoana in campanie. Dupa 20 de ani am sentimentul ca Timisoara s-a pregatit deja pentru un presedinte social democrat. Oamenii de pe strada, in timp ce ne deplasam de la Opera catre Catedrala, ii spuneau lui Mircea Geoana: cand ne scapati domnule de asta!!!
S-au saturat de Traian Basescu foarte multi romani si batrani si tineri si intelectuali si oameni de la tara. Timisorenii sunt scarbiti de modul ceausist in care pedele i-a facut mitingul lui base. Orasul blocat, trupele pedeliste dirijate pentru aplauze, lozinci si fel de fel de alte chestii ca pe vremurile in care sarbatoream 23 august.

Ne-am intalnit azi cu peste 100 de tineri ai Timisoarei la cafeneaua Segafredo din centru, au fost multe intrebari si raspunsuri despre viata tinerilor. Multi tineri am vazut si la PSD, viceprimarul Timisoarei Sorin Grindean, Catalin Tiuc, Daniel si Ana dar si Roxana de la aeroport si lista poate continua. Lor vreau sa le multumesc pentru tot ceea ce au facut alaturi de cei mai in varsta din PSD.
Deci se poate si la Timisoara si cum Banatu-i fruncea, atunci va fi de bine in foarte multe locuri. Azi in Timisoara, maine-n toata tara.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Zece motive pentru care il votez pe BASESCU
1) imi place dictatura
2) imi place sa-i zic femeii ''tiganca imputita'' si sa fur mobile cate vreau eu, fara numar..si sa nu ma deranjeze nimeni
3) vreau sa merg in oras cu 200 km/h dupa ce am baut toata seara cu prietenii, si sa nu imi ia politia carnetul sau sa fac inchisoare ca am lovit pe cineva cu masina
4) imi place de Blonda de la Drept, Nutzi, si vreau sa o puna prim-ministru
5) imi plac armele, si poate ma ajuta fratele lui, Mircea BASESCU, si imi da un pont
6) vreau sa ma droghez in voie, la scoala, acasa, in parc, unde am chef si poate sa fac si ceva afaceri cu droguri, stiu ca lui ii place ideea asta. Promit ca o sa platesc impozitele, taxele, tot ce trebuie....
7) daca am chef sa fac sex, as vrea sa gasesc repede o prostituata fara sa imi fac griji ca ma prinde politia, si sa primeasca si bonuri de masa cand stau prost cu banii
8 ) e COOL sa vad pensionarii ca nu au bani de mancare,de intretinere, de medicamente, ca stau in frig pe la farmacii sa primeasca medicamente compensate
9) imi place sa il vad pe Basescu cum iese din Palatul Cotroceni si anima gloatele de grevisti cu talanga si le mai spune ''poezii''
10) vreau sa o ducem din ce in ce mai rau, sa ne pierdem locurile de munca, sa fim depresivi, sa ne taiem cu lama, sa vad cat mai multi oameni care isi iau zilele ca nu au cu ce trai.

Anonim spunea...

Foarte interesanta campania electorala, trebuie sa fim inarmati cu mult helas...
O intrebare la obiect(posibila promisiune inainte de alegeri): Aveti ceva noutati in legatura cu soseaua de centura a municipiului Falticeni?

Ioan Catalin Nechifor spunea...

@anonim
nici anul trecut nu am facut multe promisiuni si nici de acum incolo nu voi face. prefer sa fac si sa spun ce am facut si ce nu. in vara am distribuit un raport de activitate pentru Falticeni si voi face acest lucru si dupa alegerile prezidentiale, pentru a nu fi acuzat ca incerc sa influentez votul. despre centura de ocolire a municipiului Falticeni, au fost prevazuti bani in bugetul de stat pe 2009 pentru realizarea studiului de fezabilitate, insa vor mai trece ani buni pana la realizarea investitiei. vedeti si dumneavoastra ca centura de ocolire a Sucevei, inceputa anul trecut inainte de alegerile locale are un ritm scazut de executie. problema cea mai mare la Falticeni este legata de spital, care nici anul acesta nu a beneficiat de fonduri pentru continuarea lucrarilor.

anonim spunea...

Vreau sa te intreb daca ai incredere in primarita de da Dolhasca ca va face treaba buna pentru PSD sau se va intampla ca si la europarlamentare din vara? Eu nu as avea incredere

Ioan Catalin Nechifor spunea...

@ anonim
Nici eu. Din pacate nu va fi singura tradare.
Dar, din ceea ce am vazut in tara, sunt sigur ca scapam si Mircea Geoana va fi viitorul presedinte