luni, 9 noiembrie 2009

Calator prin Romania

De cateva zile bune sunt in Ardeal, in campanie cu Mircea Geoana.

Am fost la Bihor si Cluj, urmeaza Timis si alte judete din Banat si Transilvania. Lucrurile se schimba in vestul tarii, Basescu pierde teren iar Mircea Geoana este primit din ce in ce mai bine. In urma cu trei zile, locuitorii din comunele Soimi si Tinca l-au asteptat in ploaie si pe inserat pe cel pe care il asteapta ca viitor presedinte al Romaniei. In cele doua comune bihorene am inteles ca bulgarele lui Basescu a luat-o la vale, caldura sufleteasca a primirii si faptul ca vremea era mai mult decat capricioasa ma fac sa cred ca vremea schimbarii a sosit.
Timisul pare si el sa fie pregatit pentru un presedinte de stanga. Seara trecuta am oprit la un peco in Ludus, eram cu un bus branduit cu Mircea Geoana, parcasem in lateralul statiei si in momentul in care am vrut sa achit cumparaturile, doamna de la ghiseu mi-a spus senit: dar ce imi aduceti de la Mircea Geoana? Cu zambetul pe fata a intins mana inspre bricheta pe care i-am oferit-o si mi-a multumit.
In Deva la un semafor din masina oprita langa noi, cu numar de Huedoara, s-au uitat atent inspre microbuzul nostru si au zambit cei trei pasageri din spate.

Nu am intalnit nicio atitudine ostila si merg de catava vreme in campanie cu Mircea Geoana prin Romania. In afara de gruparile organizate de pedelisti pentru contra manifestatie, romanii isi pun sperantele in Mircea Geoana

Un comentariu:

anonim spunea...

e o incertitudine de nedescris. Cei de la pdl au inceput sa imparta pe la tara ulei , faina si foi ex cum am vazut eu " sunt primarul Nicu Rusu (de la rasca) ... votati pe basescu ... iubeste jud suceava si implicit rasca , pentru ca din suceava isi are familia - sotia , copiii , socrii ... va continua sa guverneze aceasta tara aducand modificari legislative privind : majorarea pensiilor , reducerea numarului de parlamentari reforma justitiei , a invatamantului , a statului roman.
Cu stima Nicu rusu - primarul comunei rasca su bunavointa dumneavoastra si a lui Dumnezeu. "
Doar cu aceste planuri se lauda basescu pe viilor nu ti se pare cam putin? iar cine mi-a dat aceasta foaie a spus ca mosnegi erau destul de incantati nu stii ce sa mai crezi