luni, 14 septembrie 2009

Back 2 school

Azi am participat la deschiderea anului scolar, in pofida amentintarilor primite prin intemediul mass media din partea sindicatelor din invatamanat.

Am facut-o asa cum am facut-o de 4 ani incoace, adica alaturi de sotia mea si de copilul meu, in varsta de 10 ani, care astazi a inceput clasa a IV-a. Fara discursuri, fara fanfaronada politica, alaturi de ceilalti parinti si copii.

Si a fost super OK, am simtit din nou mirosul inconfundabil al inceputului de an scolar.

Ma scuzati un moment, tocmai mi-a spus copilul meu ca Germania si Italia au scapat de criza. E luni seara, ora 22.51. Ma duc sa verific.

PS Nu credeti ca astazi copiii sunt mult mai conectati la realitate si mai preocupati de aceasta? Oare cum ar fi un guvern al copiilor?

Niciun comentariu: