duminică, 7 iunie 2009

Votul pentru Europa

Am ajuns la Bucuresti de ieri dimineata. La sediul central al PSD din Kiseleff se fac ultimele acorduri pentru votul pentru Parlamentul European, sunt ultimele ore in care trebuie sa fim cu ochii ca pe butelie, asa incat sa nu mai pierdem procente importante asa cum s-a intamplat in toamna anului trecut, la alegerile generale. Atunci exit poll-urile ne-am dat drept castigatori detasati in fata PDL, in seara asta vom vedea estimarile Curs si Insomar si sper ca PSD sa castige.

Dimineata am votat pentru profesionalismul unei echipe de parlamentari europeni pe care o cunosc de pe vremea cand eram si eu in Parlamentul de la Bruxelles si Strasbourg. Am ales sectia de vot de la Scoala Sf Elefterie din Bucuresti, din Cotroceni, pentru a pune deja un picior in Palatul Prezidential, pentru ca alegerile europene trebuie urmate de schimbarea presedintelui in iarna. Nu mai avem nevoie de persoane care sa vina in fata natiunii si sa ne spuna ca iarna nu-i ca vara sau sa se planga ca sunt dezamagite de clasa politica, de banci, sau de faptul ca afara nu ploua.

Niciun comentariu: