luni, 16 februarie 2009

In loc de scuze

In ultima vreme nu prea am scris pe blog. Venind din Parlamentul European in cel de acasa, mi-am permis o pauza de scris. Cu siguranta ca si schimbarile politice de la sfarsitul anului trecut, finalizate cu intrarea PSD la guvernare alaturi de PDL, au contribuit la limitarea comunicarii publice. Nu de alta, dar o astfel de schimbare, de aproape 180 grade, te obliga la o repozitionare in ceea ce spui si scrii, pentru ca in ceea ce priveste gandirea nimeni nu poate sa imi impuna nimic. Macar atat sa fi castigat dupa Revolutia din 1989.

Am fost insa destul de prezent la dezbateri televizate saptamana trecuta, la Realitatea TV si Antena 3, fiind invitat in numele partidului pentru a discuta pe tema bugetului aflat in procedura accelerata pe rolul parlamentului.

Si pentru ca acest obicei incepe sa imi placa, maine 17 februarie, voi fi la Realitatea TV, incepand cu ora 13, subiectul principal (cel putin asa mi s-a comunicat) fiind iarasi bugetul.

PS Promit sa scriu din ce in ce mai des.