duminică, 15 iunie 2008

Ati votat bine

Blaga - un buldog pus cu botul pe labe. Atat de puternic in vremea cand conducea cu o mana de fier tot ceea ce avea de condus, Vasile Blaga a demonstrat ca nu poate accepta infrangerea, dovedindu-se un om slab, incapabil sa citeasca un discurs pregatit de echipa de campanie.

Oprescu - noul primar, incepe astazi un drum in politica mare. Al treilea om in stat are capitala la picioare si va incepe, cel mai probabil, marsul catre presedentia Romaniei.

PD-L pierde aproape toate bataliile in direct pe televiziuni. Acest moment inseamna prima infrangere serioasa si va da semnalul disolutiei partidului prezidential.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Asa este,bietul buldog,a facut rasa canina de rusine.

Anonim spunea...

Flutur si V-le Ilie(trezorierul sau de mita electorala"fac presiuni si amenintari asupra primarilor PSD sa fie alesi ca viceprimari candidatii pdl care "au reusit fara loc".Asta acum,cand nici nu s-au instalat in functii la CJS.Ce potop va fi dupa instalare,vai de capul celor din jud.Suceava.

Anonim spunea...

nu e bine sa jugniti domnule eurodeputat; nu uitati ca reprezentati imaginea romaniei acolo in parlament, nu mai sunteti in romania....

cat despre oprescu, PSD-ul nu l-a vrut ca si candidat, acum va dati mari cu el...Super

Emilian

Ioan Catalin Nechifor spunea...

@anonim
Nu eu am scos acest apelativ - buldogul. Cei din PD-L l-au folosit frecvent in campanie, ca de altfel si adversarii politici.

Ioan Catalin Nechifor spunea...

@anonim
Da, am auzit si eu de asemenea presiuni si intimidari. Dar nu mai e mult pana in toamna.

Ioan Catalin Nechifor spunea...

@Emilian.
Sincer sa fiu, n-am inteles ce vreti sa spuneti. Unde ar fi jignirea de care pomeniti?

Cat despre a doua parte a comentariului, am impresia ca ati citit alceva inainte si imi imputati mie lucruri pe care nu le-am spus. sau, mai grav, generalizati o annumita chestiune, ceea ce este incorect.