miercuri, 28 mai 2008

Explicatii

Si scuze, pe care le datorez celor care s-au obisnuit sa intre pe blogul meu.

Am intrat in silenzio stampa - varianta de blog - dintr-un motiv simplu, insa regret ca nu l-am facut cunoscut pana acum.

Dar cum zice si proverbul "mai bine mai tarziu, decat niciodata", vin astazi 28 mai sa va dau explicatiile de rigoare.

Dupa cum stiti, campania electorala pentru locale a inceput - oficial - pe 2 mai. Neoficial cred ca din 12 decembrie 2004 tot suntem in campanie. Asa ca, la scurt timp de la debutul oficial, colegii din PSD Suceva m-au rugat sa vin alaturi de ei si sa coordonez campania, avand in vedere antecentele din 2004 (campania parlamentara) si 2007 (europarlamentare) in care am reusit sa castigam cel mai bun scor in judet.

Am acceptat fara nicio rezerva dintr-un motiv simplu: adversarii din PD-L voiau, fara doar si poate, desfiintarea PSD la Suceava. Stiam deja cum urmau sa desfasoare campania, de la afisaj opulent (bannere, mashuri, postere, corturi, billboarduri) la abundenta resurselor financiare (peste 50 miliarde lei vechi in primele saptamani) si pana la dorinta colerica a peledistilor de a cuceri un judet rosu.

Asa ca m-am trezit cu o campanie de gestionat, plecand cu un anumit handicap, in primul rand superioritatea candidatului PD-L la presedentia Consiliului Judetean, senatorul Gheorghe Flutur, in ceea ce priveste notorietatea, in comparatie cu candidatul nostru, Gavril Mirza, actualul presedinte al CJ. Ex ministrul agriculturii, cel care si-a facut un nume si un renume din a ataca PSD are o notorietate ridicata, datorita gripei aviare si inundatiilor, evenimente la care a fost prezent aproape zilnic pe televiziuni, mergand pana acolo incat chiar Traian Basescu s-a simtit dator sa il puna la punct public, intru-cat gradul de notorietate intra intr-o zona periculos de mare, cam pe acolo pe unde se aflase si Mona Musca, inainte de a redeveni Dana.

Revin la subiect si vreau sa va spun ca ceea ce s-a intamplat pana acum imi da convingerea ca am luat o decizie buna. Campania a debutat cu manifestatii de strada, mega intalniri cu alegatorii, in urma carora membrii PD-L au fost acuzati de fascism de PSD si PNL, facandu-se referire la perioade similare din anii 1937-1938.

-va urma -

4 comentarii:

Anonim spunea...

bai m+am saturat de tine. cat te-a costat postul de europarlamentar

Ioan Catalin Nechifor spunea...

@anonim
Probabil ca nu va asteptati sa va public comentariul :).

Cei din presa vizuala spun ca exista telecomanda, care poate fi folosita atunci cand nu ne place ceva. In cazul blog-urilor, stimate anonim, exista tastatura, sau mouse-ul. Pur si simplu nu mai tastati adresa blog-ului meu, daca v-ati saturat si nu va place.

Anonim spunea...

este bine sa va ajutati partidul, dar nu uitati ca sunteti ales pentru a reprezenta interesele romanilor (si nu numai) in Parlament; este bine ca , spre deosebire de altii, nu sunteti candidat la locale.

Ioan Catalin Nechifor spunea...

@anonim

Stiu si chiar nu am fost incantat, insa am o datorie morala si fata de cei care m-au sustinut din PSD. Si imi voi face datoria si in Parlamentul European, unde am mers mai rar, dar am dus lucrurile mai departe.