miercuri, 9 ianuarie 2008

Hop si boc (pardon poc)

A fost o data ca niciodata, un taram minunat, locuit de oameni cuminti si la locul lor.

A fost si nu mai este.

Am vazut, cu mare surprindere, ca un anumit partid aflat in chinurile facerii prezidentiale (probabil ca mariajul dintre PD si PLD inca nu se finalizeaza cu un urmas demn de nasul de la Cotroceni) ma acuza ca in 2004 purtam cu mandrie una din pufoaicele cu inscriptia "Adrian Nastase - Presedinte".

In lipsa de subiecte, acesti exponenti ai curentului neo-democratic-liberal-popular-european-cu -iesire-la-marea-neagra (prin care alegerea unor structuri de conducere este inlocuita cu intelepciunea unui singur om) incearca sa se agate de statutul meu de membru al Parlamentului European, doar doar de-ar intra stirea in fluxurile nationale.

Vreau sa fac o corectie la ceea ce afirma grupul proaspetilor unsi in functii politice pe criterii numai de unul stiute, afirmand ca, da, intr-adevar, am purtat cu mandrie vesta de campanie cu inscriptia "Adrian Nastase - Presedinte" dar nu pufoaica, asa cum afirma excelentele lor, nu ca mi-ar fi rusine sa port un accesoriu vestimentar popular, dar nu european, ci doar in spiritul adevarului istoric al unei seri memorabile, care se pare ca i-a iritat atat de tare, incat au tinere de minte inca de acum 3 ani si cateva saptamani. Si le multumesc pentru ca imi aduc aminte si mie de acele momente in care viitorul Romaniei ar fi trebuit sa arate altfel, cu tandemnul Nastase - Geoana, presedinte - premier.

Dar, asa cum spuneam la inceput, a fost dar nu mai este.

PS Multumim din inima tandemului Basescu - Tariceanu, pentru faptul ca ne reaminteste zi de zi ca suntem "decat" balcanici si nu europeni.

2 comentarii:

sorin vert spunea...

Domnule Catalin Nechifor,

Ma numesc Sorin Vert si v-am scris si pe adresa personala in legatura cu posibilitatea de a deveni asistent parlamentar in cadrul echipei d-voastra. Puteti sa-mi dati un raspuns in cazul in care nu v-ati definitivat echipa?

Cu respect,
Sorin Vert.

Ioan Catalin Nechifor spunea...

Stiu, abia in acesta saptamana am reusit sa pun la cale procedurile pentru angajarea asistentilor.

Asadar, maine, sau duminica cel tarziu, va fi postata pe blog procedura pentru angajarea asistentilor.