miercuri, 23 ianuarie 2008

Anunt de angajare - etapa a II-a

Cu o intarziere de cateva ore, sunt in masura sa postez cateva informatii referitoare la anuntul de angajare pentru un post de asistent, la Parlamentul European. Asadar, in cele 9 zile, am primit un numar de 32 de cereri de angajare, majoritatea aplicantilor fiind de nationalitate romana.

Deoarece numarul aplicatiilor este mai mare decat m-am asteptat, va trebui sa prelungim termenul de publicare a persoanelor selectate pentru interviu.

Chiar daca unii dintre cei care doresc sa ocupe postul de asistent nu vor fi selectati pentru faza finala, vreau sa se stie ca acest lucru nu se datoreaza faptului ca studiile si aptitudinile prezentate in CV-uri si scrisori de intentie nu sunt corespunzatoare, ci mai degraba faptului ca am nevoie, pentru comisiile pentru bugete, respectiv pentru control bugetar, de o persoana cu un anumit background educational si profesional.

Mandatul meu este unul scurt (circa un an si jumatate) si doresc sa am alaturi o persoana bine instruita pe domeniile economic si institutii europene, impreuna cu care sa putem avea o abordare corecta asupra chestiunilor bugetare pentru intreaga Uniune, dar mai ales pentru Romania.

Prin urmare, in seara asta (dar un pic mai tarziu) voi publica lista persoanelor selectate pentru interviu.

Niciun comentariu: