miercuri, 26 decembrie 2007

Viata merge mai departe

In primul rand, sper ca sunteti cu totii bine, dupa aceste cateva zile de sarbatoare, in care am avut (poate) timp si de noi si de cei dragi.

In al doilea rand, am citit pe blog-ul lui Dan Mihalache, un post interesant despre Alina Palade, post din care redau (fara permisiunea autorului, pe care il rog sa nu se supere) cateva fragmente:

"De mai mult timp mi-am propus sa scriu despre ce regret in raport cu Parlamentul European. Imi este destul de greu, pentru ca a trecut putin timp dupa ce am parasit aceasta experienta. Vreau insa sa scriu cateva cuvinte despre fosta mea asistenta, Alina Palade.Pe Alina am cunoscut-o intr-o buna zi de decembrie, anul trecut…Imi trimisese, la fel ca alte zeci de romani stabiliti in Bruxelles, o aplicatie pe mail. (...) Mi-a placut, marturisesc, sa fiu invidiat de colegi ca am cea mai buna, cea mai eficienta asistenta… Alina va lucra, in continuare, pentru delegatia social democrata romana. Sunt convins ca, in timp, ea va deveni un birocrat european, pentru ca are toate datele pentru aceasta pozitie."

Am cunoscut-o si eu pa Alina, dorneanca ca si mine, la un an distanta fata de data la care a intalnit-o dan Mihalache. Din postura de expert intr-o foarte mare masura in chestiuni europene (ea) si novice in ale parlamentarismului european (eu).

De fapt, in primele 2 saptamani de Strasbourg si Brussels, m-am simtit ca un elev in clasa I-ii, care descoperea, pentru prima oara, scoala, banca, dulapul de haine, colegii, drumul spre casa.

Primele zile la Strasbourg si Brussels au fost nu tocmai simple pentru mine. Se apropia vacanta (scurta ce-i drept) de anul nou si Craciun, nu prea aveai pe cine intreba ce si cum se intampla prin parlementul european.

Atunci am avut ocazia sa cunosc doi oameni, care m-au ajutat mult in acele prime zile, Alina Palade si Radu Magdin. Doi oameni priceputi in proceduri si birocratie, cu care am siguranta ca voi lucra ceva timp de acum inainte. Alina, asa cum spunea Dan Mihalache, se va ocupa de delegatia de 10 parlamentari PSD in PES, Radu se va ocupa de relatia cu mass-media. Ei vor fi doua elemente importante ale succesului social democratiei romanesti in PES.

Asa ca, ii multumesc lui Dan Mihalache, cel care a stiut sa multumeasca, la randul lui, pentru ceea a insemnat o colaboratoare precum Alina. Si, la randul meu, le multumesc anticipat celor cu care voi lucra, pentru ca am incredere in ceea ce vom face impreuna.

5 comentarii:

Dan spunea...

Multumesc, Catalin, pentru comentariul simpatic pe care l-ai postat pe blogul tau, dar si pe blogul meu. Te-am adaugat si eu in blogroll... Sper sa lucrati impreuna cu Alina si Radu la fel de bine precum am lucrat si eu...Am inceput impreuna sa conturam o identitate a delegatiei social democrate romane la PE. Nu-i un proces usor...Voi va trebui sa consolidati aceasta identitate, iar rolul staff-ului tehnic este esential.

PS. M-am uitat la comisiile in care ai fost desemnat. Nu e cea mai fericita alegere. Sunt doua comisii super-tehnice si iti va trebui ceva timp sa intelegi cum se invart lucrurile pe acolo. In locul tau as fi ales REGIO sau LIBE

Ioan Catalin Nechifor spunea...

@ dan

N-ai pentru ce. Sper sa putem lucra impreuna si cu tine, pentru ca mandatul de europarlamentar nu trebuie sa se termine brusc. In plus Madalina este acolo cu noi, iar prima impresie nu e neaparat cea corecta (eu ma simt de multe ori de parca as fi luat locul cuiva).

PS Nu intotdeauna avem privilegiul de a alege. Crezi ca eu am ales sa fiu mep?

Un roman spunea...

Nu vreau sa stric aici atmosfera "de familie", si de obicei nu arunc cuvinte in casa unor oameni pe care nu ii cunosc, dar ca roman am dreptul sa va intreb cum ma reprezentati in PE.

M-a frapat PS-ul dvs: "Nu intotdeauna avem privilegiul de a alege. Crezi ca eu am ales sa fiu mep?". Daca e o gluma intre amici e destul de prost pusa pe un forum public. Daca afirmatia e serioasa, atunci va intreb: Cine v-a propus si ales sa fiti MEP, caci se pare ca nu prea sunteti fericit in ipostaza asta?

Mai am si alte intrebari pentru dvs ca cetatean roman: cum promovati dvs interesele romanilor in UE? Din cite am frunzarit pe blogul dvs., nimic interesant despre activitatea dvs de parlamentar european.

Pina la urma sper critica mea sa va fie de folos, nu o fac cu rautate, dar uitati-va la colegii dvs care apar mult mai dinamici in comunicare despre activitatile lor.

Ioan Catalin Nechifor spunea...

@un roman

N-am lasat nepublicat comentariul dvs din vreo ascunsa ratiune, ci pur si simplu azi mi-a aparut pe email.

Multumesc pentru critici, nu ma supara critica daca este pertinenta. Asa ca, unele explicatii se cuvin:

1 acest blog este despre politica si viata, in nici un caz nu este un blog de activitate europarlamentara
2 da, n-am ales eu sa fiu europarlamentar, a ales Corina Dragotescu, Alex Macoveiciuc, Emil Hurezeanu, Victor Ciutacu, Iosif Boda, cei care au facut parte din juriul la concursul Ucenicul TSD
3 nu stiu de ce afirmati ca nu as fi fericit ca MEP!? Ce e fericirea?
4 eu am ales sa fiu transparent si deschis, poate nu toti accepta asta
5 daca frunzarirea blog-ului meu nu va satisface, imi pare rau, dar nu pot sa va ajut cu nimic - nu sunt un vanator de publicitate si din aceasta cauza nu am un blog comercial.

In loc de final, intr-adevar aveti dreptate, nu puteti sa ma cunoasteti doar in varianta de blog.

Anonim spunea...

ceea ce I was privire pentru, multumesc