sâmbătă, 22 decembrie 2007

Back 2 home, back 2 Romania

Americanii au o vorba "casa dulce casa". Dupa inca o saptamana in Parlamentul European, am ajuns acasa.

Care e diferenta sau asemanarea dintre noi si ei. In primul rand noi avem zapada si ei nu. In al doilea rand la noi traficul e groaznic, de la aeroportul Henri Coanda pana la parlament am facut ieri 2 ore si jumatate. La ei, de la parlament la aeroportul Zaventen am facut jumatate de ora. Ei au cam 1,5 milioane de locuitori in Brussels, noi peste e milioane in Bucuresti.

Ambele capitale incep cu litera B. In ambele aeroporturi am asteptat peste jumatate de ora sa imi recuperez valiza.

La noi, un scandal politic, precum cel al accidentului in care a fost implicat ministrul Orban dureaza de 5 zile. La ei, daca imi amintesc bine, in urma cu cativa ani, ministrul de interne a demisionat din functie pentru ca nu stiu ancheta mersese prost, fara ca el aiba vreo vina directa.
La noi si la ei, doua notiuni care, mult timp de acum incolo, vor fi diferite intr-un numar mult prea mare de aspecte.

Niciun comentariu: