marți, 6 noiembrie 2007

Tu decizi

Si sper sa decizi bine.

Pentru ca joi, 8 noiembrie, de Sfintii Mihail si Gavril, voi fi in direct la Realitatea TV, la emisiunea lui Razvan Dumitrescu: Tu decizi.

Asa ca pana vineri, nu mai postez nimic. Nu va suparati.

PS Acum catva timp, Liviu Dragnea m-a intrebat daca am curaj sa merg la aceasta emisiune. Fara a sti formatul si fara a vedea vreo emisiune, am zis da si zic si acum dupa ce am vazut cateva secvente pe net. Pentru ca am treaba in campanie si nu prea am timp sa ma uit la TV dar si pentru ca este o sansa unica pentru un tanar ca mine sa ajunga la o ora de varf, in direct la un post national. Sper ca voi sa aveti timp si sper sa nu va dezamagesc.

Pana vineri, Pa, saracie

3 comentarii:

Marius Visan spunea...

Bafta la emisiune!

Noi spunea...

Noi suntem cu tine. Iti tinem pumnii!

Ioan Catalin Nechifor spunea...

@ marius
@ noi

Sper ca noi sa fim mai multi decat ei si sa reusim saschimbam ceva in tara asta. Multumesc mult.