sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Raspuns de leapsa

Va dau integral un mail pe care l-am primit si la care am si raspuns

Buna dimineata,

Numele meu este Lucian, si am gasit acest pliant electoral in cutia postala. M-a atras un lucru si totodata mi se pare irealizabil. Spuneati "PA SARACIE!". La noi in Romania putem vorbi de saracie ca de ceva normal.A scapa de saracie mi se pare imposibil, cand toti stim ca jumatate din bogatia tarii este detinuta de 300 de oameni.
Spuneati sa nu distrugem visul european....al cui...al Romaniei...al romanilor...sau al dumneavaoastra.eu merg la alegeri va votez....imi spuneti si mie cum veti face, impreuna cu ceilalti colegi din PSD, sa scapam de saracie.
Mai concret, eu am 22 de ani si din cauza bolii mele cu care am cheltuit mai toti banii pe care ii aveam pusi deoparte pentru mine,am fost exmatriculat de la faculta ca nu a avut cum sa ajung la examene pentru ca lucram. Acuma sunt pe cale de a fi exmatriculat ca nu am bani sa imi platesc taxa de scolarizare care e de 500 de euro.
Acuma lucrez cu jumatate de norma la o firma, ca urmare iau un salar brut de 337 lei, din care 170 de lei este numai chiria.Nu mai pun macarea, drumurile acasa la parinti, un papuc, o haina ca e frig, si pe langa toate astea taxa de la facultate.
Daca ajungeti inparlamentul european ce ve-ti face pt studentii care se confrunta cu aceleasi probleme ca si mine.
Vreau sa ma casatoresc...cu ce castig in Romania nici nu poate fi vorba sa im cumpar un apartament sau sa imi fac o casa...cu ma veti ajuta pe mine si miile de tineri care sunt in aceeasi situatie cu mine?
Va multumesc pentru timpul acordat sa cititi acest mail, si sper sa imi dati macar un motiv pentru care sa merite sa merg la vot si sa va dau votul meu si a celor in numele carora scriu.


Raspuns

Buna Lucian

Stiu cat de greu se traieste in Romania.

Stiu ca de 18 ani tot facem tranzitie si reforme fara sfarsit.

Stiu ca romanii nu mai au speranta, dupa ce luminita (de la capatul tunelului) a fost pierduta de prima guvernare de dreapta a CDR-ului, tot cu Basescu si Tariceanu.

Stiu ca alta varianta nu avem, in afara de drumul european.

Stiu ca 70% dintre romani si-au dorit ca Romania sa se integreze in UE.

Stiu ca Portugalia, care acum 20 de ani semana perfect cu Romania de azi, a reusit in mai putin de 5 ani sa isi schimbe destinul, de la o tara subdezvoltata si saraca, la o tara care isi permite sa plateasca pe ai nostri romani cu 600 euro pe luna pentru munci de ingrijire a copiilor si batranilor.

Stiu ca daca nu ma implic nu voi putea schimba aproape nimic.

Stiu ca pot sa determin o schimbare, nu imediat, pentru ca nimic nu e simplu, dar e obligatoriu sa incepem.

Stiu ca daca mai pierdem timp cu siguranta vom pierde si bani, pentru ca de aproape 1 an, Romania nu a reusit sa cheltuiasca nici macar 1 euro din fonduri structurale.

Stiu ca e greu sa te conving ca merita sa votezi.

DAR NU AM NICIO ALTA VARIANTA.

EU AM INCREDERE.

Si daca deja suntem doi, cu siguranta vom putea face mai mult impreuna (iti spun sincer ca acum nu stiu ce voi putea face din Parlamentul European, dar cand voi ajunge voi afla), pentru ca sunt multi tineri insituatia ta si chiar in situatii mai dificile.

MULTUMESC

PS sper sa imi dai voie sa postez acest mail si raspunsul meu si pe blogul meu personal. Toate bune Luciane, sa iti dea Bunul Dumnezeu sanatate, ca de restul sunt sigur ca vei putea sa te ocupi.

Niciun comentariu: