luni, 19 noiembrie 2007

Avem echipa. Avem valoare

Editorial aparut in Monitorul de Suceava, 19 noiembrie

Suceava merita! Mult mai mult decat are in prezent. Merita o sala polivalenta in care o echipa minunata de handbal - CS Universitatea Suceava, sa poata sa ne faca sa traim emotii profunde si sa ne bucure la final de meci, asa cum ne-a bucurat azi.

Pentru ca azi am jucat un fel de finala a campionatului national de handbal, impotriva echipei HC Odorhei. Impotriva e impropriu spus, pentru ca echipa din Covasna, chiar daca era liderul la zi al ligii nationale, nici nu a contat in fata sucevenilor nostri.
Cu un public de invidiat, cu o prezenta de peste 400 de persoane pe bancile neincapatoarei sali a Liceului cu Program Sportiv, handbalistii nostri condusi de cuplul Ghervan - Bibirig, i-au ridicat in picioare pe toti cei prezenti.

Au fost si spectatori mai speciali daca vreti, ministrul Adomnitei, senatorul Gheorghe, prefectul Onofrei si presedintele Mirza. La pauza, Orest Onofrei spunea ca se vede ca a venit alaturi de suceveni, echipa noastra conducand cu 4 goluri, insa cea de a doua repriza a facut diferenta, intamplator sau nu, atunci sosind si Gavril Mirza. La final scorul a fost 32-21, diferenta fiind mult mai mare decat cea aratata de tabela electronica.

Felicitari baietilor si fetelor din echipa tanara de marjorete, vor creste impreuna si vor aduce Suceava acolo unde trebuie: in elita handbalului national si european. Pentru ca meritam si pentru ca incepem sa traim la cote maxime un spectacol sportiv de inalta tinuta.

P.S. Cred ca acesta este ultimul editorial pe care il scriu dintr-o postura mai civila, daca vreti. Pentru ca de lunea viitoare s-ar putea sa fiu europalmantar de Suceva, insa voi fi acelasi pe care multi dintre voi il cunosc.

Si voi ramane acelasi iubitor de handbal si voi incerca sa aducem impreuna o sala polivalenta la Suceava, asa cum i-am promis lui Leonard Bibirig, in vestiar, la finalul meciului.

Apropo, cine vine cu mine la Bacau, duminica viitoare, pe 25 noiembrie, la meciul Dedeman - CSU Suceava?! Si votam dupa. Cu cine vreti voi.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Interesant post, mai multe gasesti si pe cetateasuceava.ro

proro spunea...

"...dintr-o postura mai civila" sa inteleg ca ai sa faci razboi in euro-parlament?! :)

Imi place optimismul tau, probabil ai sa fi "europalmantar de Suceva". Cred ca dintre toti canditatii din partea Sucevei esti singurul care ar merita sa fie acolo.

Totusi, consider ca afirmatiile in legatura cu probabilitatea maxima de a fi acolo ar trebui sa fie mai cumpatate. Deja te vezi pe malul celalat, dar inca nu ai trecut apa.

Mi-ar fi placut sa aud (citesc) si in campania ta de promovare un mesaj de genul "Singurul sucevean cu sanse la Bruxelles", decat "Singurul sucevean la Bruxelles".
Cred ca prima varianta ar incuraja populatia sa voteze un candidat cu sanse reale, pe cand al doilea conduce la ideea ca "daca avem unul deja sigur" hai sa ajutam sa mai ajunga unul.

So, mult succes si mai multa prudenta in afirmatii (si decizii)

:)

Ioan Catalin Nechifor spunea...

@ anonim
Multumesc. Am vazut si site-ul indicat, e misto.

@ proro
Singurul sucevean la Bruxelles e un mesaj scurt si adevarat in mare masura. Nu l-am inventat cu ideea de a crede mari si destepti, pur si simplu varianta pe care o propuneti "cu sanse..." e mult prea lunga.

Hai sa vorbim si despre gradul de adevar. Am nevoie de 15% voturi pentru PSD la nivel de tara. E posibil? Eu zic ca da! Deci e adevarat.

Hai sa vorbim si despre moralitatea mesajului. Atentie nu am spus ca sunt cel mai bun, asa cum face un candidat din Teleorman, precum Stolo, nici nu am zis ca promovez Romania, cu toate ca am promovat-o mai mult decat multi dintre liberali sau liberal democrati. O spun cu simt de rapsundere. Si fara falsa modestie.

Si despre curatenie in politica. Pai prezenta mea, a unui tanar necunoscut (aproape) pe lista PSD nu e tocmai acel semn ca partidul asta mult hulit se reformeaza?!

Daniel Prorociuc spunea...

Catalin, nu e vorba de adevar sau nu. Sicer eu imi doresc sa avem un sucevean acolo.

Eu ma refeream tocmai la moralitatea si la impactul lui (ti-am si argumentat).
Faptul ca lasa loc de comentarii e tocmai o problema a lui. In plus conotatiile expresiei per ansamblu lasa impresia pe care ti-am expus-o anterior.

Un mesaj scurt, constatativ, care nu implica un auditoriu nu este intotdeauna o solutie buna pentru a persuada si implica o audieta anume, pentru a determina o actiune.
Totusi simplitatea lui e de apreciat.

Apropo, de EU promovez. Ti-am trimis pe mail si anti-campania. Sa ne amuzam putin :)

p.s. te tutuiesc, asa ca tutuieste-ma! sunt mai tanar ca tine.
pastreaza linia personala din top-ul blogului "... mai vedem noi, adica tu si cu mine ..." :)