vineri, 12 octombrie 2007

Raspunsuri

Pentru Moromete

Ok, hai sa disecam esecurile.

Deci director de campanie PSD+PUR. Evident la nivelul judetului Suceava. Unde, in data de 28 noiembrie 2004 am castigat alegerile parlamentare si turul I al prezidentialelor. PSD si PUR obtineau atunci peste 37%, in timp ce alianta PNL-PD avea un scor de 32%. Atunci, duminica seara, am facut o mare prostie, de fericire am fumat o tigara (ma lasasem cu un an inainte). Si atat mi-a trebuit. Noroc ca acum un an si 28 de zile am reusit sa ma las din nou de fumat. Pe 12 decembrie candidatul nostru pierdea la o diferenta de 6000 de voturi in fata lui Traian Basescu.

Pana acum 2-1 in favoarea mea. Pentru ca a mea candidatura pe lista PSD+PUR a fost una simbolica, fiind plasat pe locul 13, ultimul de fapt, la Camera Deputatilor.

Cazul referendumului pentru demiterea presedintelui. Eu zic sa o lasam asa, adica in coada de peste, pentru ca, de fapt, a canditat Traian Basescu (al lor) contra lui Traian Basescu (al nostru, cel care parea ca incalcase serios Constitutia).

Bun. Prin urmare, chiar daca par esecuri, nu e tocmai asa. Cred ca fiecare experienta conteaza, mai ales atunci cand pierzi, ca stii ce vei avea de facut data viitoare. Nimeni nu s-a nascut perfect, iar succesul inseamna sa stii sa castigi, dar si sa pierzi, sa stii sa o iei de la inceput, sau sa mergi inainte.

Nu imi e rusine de nimic din ceea ce am facut. Am pus suflet si sper sa raman la fel si in continuare.

Un comentariu:

moromete spunea...

Eu incercam sa evidentiez modul oarecum nefericit in care ai scos in evidenta mai degraba esecurile din cadrul experientei politice. Eventual explicatia asta ai putea sa o adaugi la CV pe care ai putea sa il faci ceva mai vizibil pe blog...

Un politician nu trebuie doar "sa fie" trebuie sa poata "sa explice de ce este" cat mai simplu si mai direct pentru un potential alegator. Iar in prima varianta de CV calritatea mesajului tau (partea cu am crezut si nu imi e rusine chiar daca nu a iesit perfect) cam lipsea...