joi, 25 octombrie 2007

Pierdut stat de drept

Gasitorului ofer recompensa. Jumatate de imparatie (jumatatea lui Boc) si pe preafrumoasa Elena de sotie.

Alaltaieri seara, cand ma jucam cu soldateii de plumb, dupa ce am fost invitat si evident am participat la marele bal mascat de lansare a candidatilor democrati, am dat din nou cu constitutia de pamant. De data asta s-a auzit un parait sumbru si sincer sa fiu, nu cred ca mai rezista mult.

Ei si asa, din joaca in joaca, m-am uitat in apartamentul de sus, acolo unde stiu ca Ion si Emil au ales sa-i dea voie sa stea statului de drept. Ca am uitat sa va spun, junele nostru face acus, acus 18 ani.

Si cand ma gandesc ca mai ieri am asteptat cu sufletul la gura sa vina pe lume, apoi a urmat botezul cu minerii lui Cozma, cu primii ani de scoala (care in treacat fie spus au fost o catastrofa cum numai cedereu putea sa o faca).

Au urmat cativa ani de gimnaziu, mai linistiti, mai calculati (cei drept cu dirigintele Adrian nu prea te trageai de bracinari, iar cu directorul Ion nici macar nu puteai sa glumesti).

Dar uite ca de trei ani, de cand merge la liceu, junele nostru - statul de drept - a inceput sa o ia razna din nou. S-a certat in continuu si cu colegii si cu prietenii. Si-a facut dusmani din afara liceului, mai ales prin cartierele de la est. Mare noroc am avut anul trecut, cand am luat coronita impreuna cu bulgaru. Numai ca, anul asta a mers rau de tot, acum trebuie sa dea corijenta si stam cu sufletul la gura sa vedem daca trecem sau nu.

Dar uite ca ma luat gura pe dinainte si am uitat sa va spun ca nu a raspuns nimeni la usa. Incep sa imi fac griji si ma gandesc la ce e mai rau. Au trecut doua zile de cand statul de drept nu a mai ajuns acasa. Si nu stiu pe cine sa sun, sa ma ajute? Pe Adriana, pe Elwis, Renate si Plesu au plecat si ei?! O Doamne, oare ce am facut???

- fragment din jurnalul unui capitan de bord -

2 comentarii:

Oki.P.Oki spunea...

Ce-ati cautat,domnule Nechifor si de ce zambeati parca l-ati prins pe dumnezeu (sau pe dracu???) de un picior la veselia cu basescu,tartorul hotilor si dusmanul PSD? chestia asta o sa va coste votul meu dar si al altor zeci de mii de simpatizanti care nu suporta balele lui basescu. Si-asa ne umple televizoarele,mai trebuia sa-l primiti si in ograda PSD?? Prostanaci,nu gluma...

Ioan Catalin Nechifor spunea...

Daca pentru un zambet am pierdut un vot, atunci imi asum vina. Dar eu m-am saturat de politicieni inclestati si incrancenati, gen Theodor Stolojan. Venirea lui Basescu la actiunea PSD nu putea fi prezisa nici macar de mama Omida. E acelasi politician imprevizibil, care stie sa traga spuza pe turta lui. Dar nici varianta prin care sa ii dam in cap cu orice pret nu cred ca e de mare succes. Apropo, am primit 7 sau 8 sms-uri prin care eram sfatuit sa-i trag o palma peste cap presedintelui. Si credeti-ma era posibil. Dar, totusi, vreau sa cred ca suntem o tara europeana in care putem sta in acceasi sala, alaturi de Ion Iliescu si Traian Basescu.

PS. Astept trenul in gara de Nord. Dupa ce pleaca mi-am propus sa scriu ceva fain. O seara buna si sper sa ma votati pana la urma. De fapt campania va incepe (oficial) in noaptea asta.