luni, 1 octombrie 2007

Cateva explicatii

Duminica, 30 septembrie, am fost sunat pentru a da o reactie la ceea ce declarau cu o zi inainte, presedintele PSD Iasi, Gheorghe Nichita si presedintele TSD Iasi, Catalin Ivan.

Raspunsul meu a fost unul scurt: nu am nicio declaratie sau reactie in acest sens. Motivatia: nu sunt genul care sa imi atac propriul partid, sau parte din el, chiar daca eram unul dintre cei incriminati in declaratiile colegilor de la Iasi.

Drept pentru care (sper sa nu se supere cei de la Ziarul de Iasi) va prezint articolul semnat de domnul Cosmin Pasca, avand titlul “Gheorghe Nichita il ataca dur pe Mircea Geoana”, aparut in data de 29 septembrie 2007:

Motivul: manevrele de la Bucuresti au lasat PSD Iasi fara nici un loc eligibil pe listele de la europarlamentare.
Seful PSD Iasi, primarul Gheorghe Nichita, s-a lansat ieri intr-un atac fara precedent la adresa sefului sau de partid. El a gasit un vinovat deoarece filiala sa nu va avea nici un europarlamentar: Mircea Geoana.
"Am inaintat o scrisoare de protest presedintelui Mircea Geoana si conducerii partidului, unde am aratat ca sint preferati pe aceste liste diversi colegi doar pe criterii subiective, care tin de anumite preferinte personale. Am subliniat acolo ca Iasul a avut tot timpul un scor bun la alegeri, dar nu a avut ministri PSD, iar acum nu va avea nici un europarlamentar", a declarat actualul primar.
Potrivit lui Nichita, "cireasa de pe tort" a reprezentat-o concursul organizat de TSD care oferea cistigatorului un loc eligibil pe euroliste. Competitia interna a fost cistigata de suceveanul Catalin Nechifor, locul secund revenind ieseanului Catalin Ivan. Doar ca, spune primarul, inainte de ultima proba, Nechifor s-a retras din concurs, iar cistigator a fost desemnat seful TSD Iasi.
In scena a intrat insa Mircea Geoana, care l-a "rugat" si apoi convins pe tinarul din Suceava sa-i reprezinte pe social-democrati la Bruxelles. "Notele lui sint mincinoase, pentru ca au fost date in afara concursului", a precizat Catalin Ivan.
Acesta a anuntat ca a contestat rezultatele competitiei, dar ca asteapta "resemnat" raspunsul care ar urma sa vina pe 16 octombrie. "Daca Iasul nu se vede de la Bucuresti, cum ar fi ca nici Bucurestiul sa nu se mai vada de la Iasi", a incheiat, pe un ton amenintator, Gheorghe Nichita.

Ati inteles pana aici?! Eu am inteles si nu prea. Asa ca ma simt obligat sa dau cateva explicatii.

1 Concursul TSD a fost jurizat de reprezentanti din mass media centrala.
2 Reprezentantii PSD din juriu nu au avut drept de vot.
3 Clasamentul a fost: Catalin Nechifor (SV), Catalin Ivan (IS), Cosmin Necula (BC), Daniel Barbulescu (OT), Lucian Ungur (BH) si Catalin Voiculescu (DJ).

Si in final, in loc de concluzie:

Cred ca presedintele TSD Iasi, Catalin Ivan, are tot timpul sa demonstreze ca este cel mai bun, pentru ca este tanar, are o organizatie puternica in spate, are atributii pe zona internationala din partea TSD. Daca PSD va merge pe aceeasi procedura si la alegerile pentru Parlamentul European din 2009, Catalin Ivan va avea sanse mari, sigur eu nu voi putea sa particip, intru-cat voi implini 35 de ani in februarie 2009. Eu unul cred ca am invatat sa castig, dar si sa pierd. In 2004, am cedat locul unei tinere colege pentru a merge in Parlamentul Romaniei. Si cred ca am facut o alegere buna. Acum in 2007, ma “bat” pentru a obtine un scor cat mai mare pentru PSD la Parlamentul European, important este ca vocea social democratiei romanesti sa fie o voce puternica si ascultata, atat in grupul PES, cat si in plenul parlamentar.

In rest, toate bune.

Catalin

Un comentariu:

Marius Visan spunea...

vorba vine: nu ne-o trage nimeni cum ne-o tragem noi! :))