duminică, 23 septembrie 2007

Ziua Z

Astazi are loc proba finala a concursului TSD pentru desemnarea unui tanar pe locul 5 al listei de candidati la Parlamentul European a PSD.

Dupa sase ore si jumatate de calatorie cu trenul de la Suceava la Bucuresti si dupa o scurta nopate petrecuta la hotelul RIN, m-am trezit cu dorinta de a-mi contura cateva idei pentru confruntarea dintre noi, cei 6 finalisti. Initial ar fi trebuit sa se califice primii 4, respectiv candidatii din Bihor, Bacau, Dolj si Suceava. Dat fiind faptul ca tinerii din Olt si Iasi au avut o medie apropiata de rezultatele primilor clasati, juriul a propus ca la proba decisiva sa participe primii 6 clasati.

Asa ca la lupta. Trebuie insa sa recunosc ca e greu sa te hotarasti cu ce arme sa te dotezi asa incat sa poti rapsunde unor intrebari din partea unor nume sonore ale mass mediei romanesti.

La ora la care scriu, inca nu stiu cine va face parte din juriu. Stau, inca singur, la o masa din restaurant si savurez in liniste (atunci cand nu aterizeaza avioanele pe Henri Coanda) un capuccino si o apa plata.

Zarurile au fost aruncate, in sensul ca nimic nu mai e de facut pentru a te pregati mai bine pentru marea confruntare.

Doar sa te rogi Celui de Sus si sa astepti "sentinta" juriului care poata sa te trimita acasa sau nu.

Am totusi o motivare pozitiva: am reusit deja sa imi ating mare parte din obiectiv. Am ajuns in finala. Iar de aici in colo, che sera, sera.

Nu pot spune mai multe acum. Va invit sa urmariti posturile de televiziune centrale, care incepand cu ora 13 vor transmite in direct de la Romexpo finala TSD.

Un singur lucru va rog: sa aveti incredere in mine. Nici nu va cer mult. Nu-i asa?!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu sunt pasionat de bloguri, dar ... felicitari Catalin!