luni, 24 septembrie 2007

Raspunsuri

Scuze pentru intarziere. A fost o zi dificila, am incercat sa revin la realitate si sa vad in ce am intrat.

Pentru anonim (22 sep)
Nici eu nu am fost pasionat de blog-uri. Acum un an habar n-aveam ce e aia un blog. Dar stii, pofta vine mancand. Multumesc pentru apreciere.

Lui Razvan
Mersi. Abia astept sa ne vedem la voi acasa.

Pentru Adi
Titlul Asta e cred ca reprezenta cel mai bine starea in care eram in momentele de dupa anuntarea castigatorului si dupa ce m-am decis sa merg mai departe. Despre juriu (tu il numesti profesionist) pot spune ca a fost o provocare, o placere si o onoare pentru mine. Si nu spun asta pentru ca in finala eu am castigat, ci pentru faptul ca am avut sansa sa discutam deschis cu cei care au acceptat provocarea TSD. Si ma bucur ca au acceptat, asta inseamna ca TSD nu e chiar atat de lipsit de importanta.

Doamnei Gabi Cretu
Ma bucur sa ma considerati coleg. Sper sa ramanem si dupa 25 noiembrie. Ma voi bate pentru asta, mai ales ca am un somn linistit. La varsta mea nici nu as avea de ce sa nu dorm bine.

Pentru Marius Visan
In primul rand sper ca va placut finala de la Bucuresti. E o experienta utila pentru voi. Eu nu am avut sansa sa stau in public la astfel de dezbateri. Despre comentatori. Hmm. Eu nu am facut blog-ul pentru a castiga cititori si a ma face cunoscut. Drept pentru care nici nu am facut nimic pentru a-l promova. Asa ca, daca ai putintica rabdare, strugurii se coc. Numai sa nu-i fure cineva.

Domnului Victor Ciutacu
Primul dumneavoastra comentariu m-a facut fericit, dar nu stiam exact de ce. Acum, dupa 6 zile de la ultima noastra intalnire, ma bucur sa vad aprecierile dvs de aici dar si de pe blogul doamnei Diana Tusa.

Pentru Teodora Hotaran
TSD a riscat mult prin deschiderea catre mass media si publicul larg. Meritul e cu siguranta in curtea lui Nicu Banicioiu, Razvan Bobeanu si a altor colegi din judete. Dar cum cine nu risca nu castiga, s-a vazut ca, pe ansamblu, ceea ce s-a reflectat in presa (chiar daca nu respecta neaparat definitia unei stiri - good news no news) a fost de bine pentru noi tinerii dar si pentru partid. La urma urmei, asta e important, iar PSD merita o sansa.

Doamnei Diana Tusa
Mi-a placut foarte mult articolul dvs. Ati facut o remarca vizavi de formatul telenovelistic. Eu zic ca nu a fost asa, sau cel putin nu am intentionat sa fie.

Niciun comentariu: